Lainaus:Scandal Bag
Rootz, sun oraakkelimainen postaus lainauksineen koskikin foorumille kirjoittavaa yksityishenkilöä, joka tällä kerralla sattui olemaan minä. Olisi ihan kohteliasta selittää tuollaisia heittoja varsinkin kun kauniisti pyydetään.
Itse näkisin, että lainaukseni koski yhden nimimerkin tässä keskustelussa heittämiä kommentteja, eikä jutun ymmärtämiseen mielestäni vaadita keskustelun ulkopuolisia tietoja nimimerkin takana olevasta yksityishenkilöstä. Ja kauniisti pyydettäessähän mä selitin. Ihmettelin vaan että rautalangalle oli ylipäätään tarvetta. Vai pelkäsitkö sä, että joku tulkitsee ton niin, että vihjaan sun symppaavan Teukkaa & Pers.. anteeksi Perussuomalaisia?!
Presidenttihommiin mulla on liian nihilistinen suhtautuminen. En tosiaan usko, että tuossa sirkuksessa olis valittavana muita kuin eri tasoisia pellejä, ja näen ton Haaviston ja Hakkaraisen kuvionkin vain sirkustemppuna: ei kavereiden tapaamisesta anneta lausuntoja lehdistölle, ellei se palvele jotain tarkoitusta. Haavistonhan on pakko jotain kautta yrittää rakentaa kontaktipintaa niihinkin äänestäjiin, joihin ylikoulutettujen urbaanien punavihermädättäjäkukkahattulesbonaisten puisto-osastopuolueen simohovari-ehdokas ei vetoa, tyylilajia käyttääkseni. Ja Teuvo muuttui yhdessä yössä Ruohonen-Lernerin pahasta unesta ainoaksi jytkyksi, joka on pystynyt positiiviseen julkisuustemppuun. Yhdellä Vihreiden presidenttiehdokkaalla saa näköjään painettua monta uliulia ja neekeriukkoa unohduksiin. Ja sirkus jatkaa kulkuaan, show must go on, ettei kukaan pysähtyisi miettimään ja muistelemaan viime viikkoa.
Muistamiseen liittyen Jarkolle muuten sen verran, että noi vaalikoneen Väyryselle antamat pisteet kannattaa ehkä suhteuttaa siihen, mikä on viimeisen 30 vuoden kokemus Paavon pysymisestä kannassaan ja sanojen pitämisestä. Jos Paavo valitaan presidentiksi, se kuitenkin nukkuun ensin yön yli ja uudelleenformuloi sen, mitä se itseasiassa kampanjan aikana sanomisillaan tarkoitti (täähän on tosiaan alkuperäistä väyrystelyä, jonka Jytkyt on ilmeisesti oppinut Jumalan valitulta, Mestari luokan priimuksena).
Tää nihilistiämmä lähtee nyt googlaamaan punkkipändejä.
One Love,
Rootz