The fastest message board....ever.

| KOTIMAISIA ARTISTEJA | GALLERIA | TULEVAT TAPAHTUMAT |
Fi-Reggae: Fi-Reggae Ry -arkisto
Yhdistykseen liittyvien keskustelujen arkisto
Message board archive for the now defunct Fi-Reggae Association
Jäsenmaksut 2007!
Kirjoitti: ()
Päiväys:

2007 jäsenmaksun maksaneita on toistaiseksi aika vähän. muistuttaisin uusia ja vanhoja jäseniä halutessaan sen tekemään, sillä muutaman päivän kuluttua postitetaan kaikille jäsenmaksun maksaneille jäsenkortti sekä kutsu vuosikokoukseen.

Jäsenmaksu 10e maksetaan yhdistyksen tilille 800013-71026437 viitteellä 2529. Lisäksi yhteystiedot sisältävä meili soitteeseen infoÄTfi-reggae.com

jäsenille oikeus osallistua yhdistyksen järjestämiin tapahtumiin kuten leiriviikonloppu ja uppsala-reissu sekä muista etuja.

[www.facebook.com]
[bujutrial.blogspot.com]
[dancehall-dance.blogspot.com]
[youtube.com]

Re: Jäsenmaksut 2007!
Päiväys:

maksetaan maksetaan, mietin että kun maksoin sillon ennen joulua niin lasketaanko se sitten vielä viime vuoteen vai tähän?

Päiväys:

Teidän meili on täynnä, laitoin yhteystietoni meilillä ja pompsahti takaisin.

"This message was created automatically by mail delivery software.

A message that you sent could not be delivered to one or more of its
recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:

info@fi-reggae.com
mailbox is full: retry timeout exceeded"

Päiväys:

^outoa, kiitos, tutkin asiaa.

^^joulukuussa maksaneet katsotaan tän vuoden maksuiksi.

[www.facebook.com]
[bujutrial.blogspot.com]
[youtube.com]

Päiväys:

Olin vähän epävarma siitä että olinko maksanut vai enkö. Tänään kuitenki tuli postissa tietoa vuosikokouksesta ja hieno jäsenkortti! Mahtavaa!

Kirje löysi hyvin perille vaikka osotteesta puuttui yksi numero. Oon kai vahingossa unohtanut kertoa sen, mun varmaan kannattaa ilmottaa oikea osote johonkin?

Päiväys:

Ou jee, olen kortillinen fi- jäsen!!
Vielä kun olis älyllinen..

Never Grow Old.

Päiväys:

^^ Oon minäkin voinut ryssiä sen osoitteen, mutta lähetä se nyt varoiksi tuohon
infoÄTfi-reggae.com osoitteeseen niin katotaan onko se osoite oikein.

J...
[www.djemberenki.com]

Päiväys:

^Renkille iso kiitos jäsenkorttien postittelusta!! Laita mulle sitä kuittia kuorista ni saat massit takas.

[www.facebook.com]
[bujutrial.blogspot.com]
[youtube.com]

Päiväys:

Itseasiassa mä olen rahaston hoitaja ja hoidan noi maksu asiat! Jokainen kuitti pitäs tulla tähän osotteeseen, jotta kirjanpidosta saa jotain tolkkua.

Päiväys:

Renki,

Kiitos. Itseasiassa mun olis pitänyt pitää ajantasalla alku-vuoden jäsenluettelo mutta onneks Renki teki sen niin siinä on nyt jotain tolkkua...;)

Päiväys:

Nyt ei oo. Mä huomasin äskettäin, että lähetin kahdelle ihmiselle postia vähän väärällä sukunimellä. Kun laitoin yhden uun liian vähän.
Anteeks mää oon Kainuulainen niin väännän kaiken helposti "murteella". Mut siis nimet on korjattu oikein jäsenrekisteriin ja kaikki on muuten OK. Ja kyllä ne luultavasti perille tulee...jos ei niin laita pikaviesti, tai mailia renki@vituttaa.net

J...
[www.djemberenki.com]

Muokattu 2 kertaa. Muokattu viimeksi .

Päiväys:

Hyvät immeiset, jotka olette maksaneet jäsenmaksunne, mutta ette ole lähettäneet osoitetietoja meille. Niin tehkää se PLIIS!!!
Tällä hetkellä on yhdeksän tällaista tapausta tässä meijän listalla. Luettelen tässä heidän etunimensä, joskopa se auttaisi: Anna-Bella, Mikko, Timo, Otto, Aki, Maisa, Hanna, Tuuli ja Meri.

Lähettäkää osoitetiedot osoitteeseen joonameri[at]gmail.com, niin saatte jäsenkortit. Kiitos!

J...
[www.djemberenki.com]

Muokattu 1 kertaa. Muokattu viimeksi .

This forum powered by Phorum.