Eli kannattaa miettiä kahdesti mitä kirjoittaa...
Kävin äsken röökillä tupakkakopissa ja tapasin näyttämömestarin, joka tutkiskeli siinä hieman tuumien omia piirustuksiaan. Oli sitten aivan pakko kysyä, että mitäs meinasit tehä? Hän siihen, että jalkapuut pitäs väsätä. Ja minä, että mihis ne tulee? Vastaus oli, että en muista mutta ei ne ainakaan meille tule ja ei tässä oo kuin kaks paikkaakaan.
Sitten juttelin mummoni kanssa puhelimessa ja pöljä kun olin menin sanomaan, että olin nähnyt serkkutyttöni viime viikolla. Siitä se mummeli sitten yltyi ja rupesi vittuilemaan vanhoista perintöhommista ja kuka on sanonut mitä ja milloinkin...
Eli mä olin kyllä nyt väärässä. Näköjään vanhat asiat voi tulla takaumina vaikka sitten vuosienkin takaa ja pahat asiat kyllä muistetaan aina.
Niitä ois hirmu kiva editoida omista ja toisten päistä pois.
OK.
Toi taas oli ihan turhaa hössötystä... Mun pointti on se, että vastustan editoinnin rajoittamista, koska sen hyötysuhde on mielestäni pienempi kuin haittasuhde.
Sitä mä kyllä vähän ihmettelen, että mitä hiton eroa on säännöillä, valvonnalla ja tavalla jolla boordi toimii?
Eiks säännöt oo se jutska jolla boordi toimii? Otetaan esim: Joku pelimanni laittaa FI-reggaen tapahtumat palstalle ilmoituksen tapahtumasta, mutta nyt on käynyt niin, että tarra on jäänyt lukematta ja tapahtuma onkin aivan ÄÄriReGgaeta. Niinpä mode siirtää ilmoituksen Chatty Chattyyn, koska se on boordin toimintatapa. ELI se lukee säännöissä, jonka noudattamista MODE valvoo.
Jos päätetään, että editointioikeus rajoitetaan kymmeneen minuuttiin. Se on säännös.
J...
http://www.djemberenki.com/