The fastest message board....ever.

| KOTIMAISIA ARTISTEJA | GALLERIA | TULEVAT TAPAHTUMAT |
Fi-Reggae: Fi-Reggae Ry -arkisto
Yhdistykseen liittyvien keskustelujen arkisto
Message board archive for the now defunct Fi-Reggae Association
tapahtumat osion moderoinnista taas
Kirjoitti: ()
Päiväys:

Kirjotin tälläi tonne yhteen topikkiin, poistin sitten sieltä kun eihän se oikein sopinut sinne ja ajattelin lisätä tänne:

"No siis niin nythän tämä sopii tänne tapahtumiin!..."(...) .... Ja siis ihan sama mulle mitä täällä mainostetaan toisaalta, kyllä mä osaan valita ne itseäni kiinnostavat seasta anyway, mutta ajattelin vähän avautua kun asia on aina välillä ollut pinnalla ja hieman kaksinaismoralistiseen tyyliin välillä.

Eli siis pitäiskö tuo 50 pros reggaetä unohtaa ja tyytyä siihen että jos illassa on jotain reggaetä niin sitä voi mainostaa, muuten ehkä liikaa vaikuttaa mainostajien status yms. moderointiin?

Ihan vaan kelailen kun homma herättää paljon negatiivisia tunteita mikä ei varmaan kenekään tarkoitus ole.

Muokattu 1 kertaa. Muokattu viimeksi .

Re: tapahtumat osion moderoinnista taas
Päiväys:

mitä räppibileitä meinaat? jos keskiviikko-illoista on kyse niin livejä lukuunottamatta selektio on ollu 99% dancehallia, mitä ite oon käyny. mut ehkä kyse onkin jostain muista.

[www.facebook.com]
[bujutrial.blogspot.com]
[dancehall-dance.blogspot.com]
[youtube.com]

Päiväys:

Aika harvoin mitään tapahtumia siirrellään, jos niissä on reggaeta hyvin edustettuna.. ainoa rajatapaus oli ne lahtelaisten bileet, jossa moderaattorilla oli vähän liipasinsormi turhan herkässä.

Maalaisjärkeä siis peräänkuulutetaan. Jos esim festivaaleille on tulossa joku iso reggaenimi (kuten Beenie ilosaareen) on se ihan aiheellista laittaa tapahtuma-osioon imho.

Päiväys:

Jos Jere tarkotat Can't Beat Wednesdayssia, niin mietinkin jossain vaiheessa et vieläköhän siellä on reggaepitoisuus entisellään.. Mut en sit saanu aktivoiduttua senverran et ois udellu joltakulta. No tyypit, miten on?

Must toi 50 pinnaa on aika hyvä systeemi. Tietääpä sit et ko. illassa voi kuulla ihan mukavasti reggaeta eikä oo liian paitsiossa. Ja toki maalaisjärkeä isojen artistien kohalla, käytännössähän tuo maalaisjärkeily on siis tarkoittanu joka vuos lähinnä Ilosaarta.

Päiväys:

Mistä kemuista muuten oli kyse?

Päiväys:

Kyllä siellä on aina regei soinu kun siellä oon käyny!

--
[soundcloud.com]

Päiväys:

Ehkä sen ei niin väliä ole mistä bileistä puhuin, pointtinahan on juuri että julisteen perusteella voi olla vaikea tieää mitä musaa tapahtumassa soitetaan, just vaikka illan "live" ois joku räppiartisti nii musa voi kuitenkin olla 99% reggaetä jne... ja mua ei henk.koht edes kiinnosta hirveen paljoa, toki olen ilmoittanut ennenkin että mielestäni jonkinlainen reggae-kytkös tapahtumilla reggaefoorumin tapahtuma osiossa ois hyvä olla. Mutta siis tosiaan tulee vaan mieleen kun selkeästi jotkut on moderoinneistä käärmeissään tai ainakin tommosta sarkastis-kyynistä läppää välillä olen havaitsevinani, niin ajattelin että voisi olla hyvä taas tuuletella keskustelua aiheen ympäriltä vaikka ihan omassa topikissa ja toi sattu saumaan, parempi ehkä ettei yksittäisiä tapahtumia liikaa vatvota vaan näitä yleisiä fiiliksiä. Hyviä pointteja jo tullut. Mutta jos aihe tuntuu turhalta ja loppuunkeskustellulta niin ei siinä mitään, keksitään jotain muuta :D

Päiväys:

Nythän on taas sitten mahdollisuus keskustella sääntömuutoksista kun yhdistys ei enää ole boardin takana. En tiedä itse kyllä vielä että miten asiat tulee muuttumaan, mutta jollain tapaa varamastikin..

--
[soundcloud.com]

Päiväys:

Mun mielestä toi 50-50 sääntö pitäs poistaa. Aika vähän esim. chattys muutenkaan mainostetaan iltoja, joissa ei reggae musa raikaa. Voiko olla niin tarkkaa?

Can't beat wednesdayssist sen verran, et kyl siel paljon tulee alan musaa, vaikkei reggaeilta olisikaan kyseessä. Arvostus J Lainille siitä.

FORWARD SQUAD SOUND CLOUD

AND MIXCLOUD

This forum powered by Phorum.