tervehdys kaikille rastaveljille ja -siskoille! aattelin täs vähän näyttää mitä omaa tuotantoa on tullut vuosien mittaan laitettuu pöydälle ja kaikki kommentit ja mitä muuta ny saankaa teilt vastineeks on mitä tervetulleinta! kiitti ja kumarrus.
nii ja sori jos täst viestist tuli liian pitkä tai jotenki sääntoi rikkova. en haluu mitää ongelmii aiheuttaa, jaan vaa mun rakkauden teit ja musiikkii kohtaan - kuunnelkaa, pohtikaa ja heittäkää kommenttii.
Mikäs tää juttu on? Mä oon erzibwoy, erzaiman, kyseinen "artisti" enkä todellakaan ole tätä topiccia luonut saati kyseistä accountia tehnyt. En oo ehkä elämässäni kohdannut näin outoa keissiä että joku esiintyy minuna tietäen mun oikean etunimeni.... Mitäää mvittua??! Ihme soopaa
Oishan tää käyttäjä "eero" voinut kirjoittaa tän topicin ulkopuolisena henkilönä eikä minuna. No tästä opittiin wettei kaikkea pidä uskoa mitä netistä löytää. Sentään viesti oli mukavaan sävyyn kirjoitettu. Mut tosi outoa! Jeesatkaa btw... Gregory isaacs-smokey head; mikä riddimi kyseessä?