The fastest message board....ever.

| KOTIMAISIA ARTISTEJA | GALLERIA | TULEVAT TAPAHTUMAT |
Fi-Reggae: Jamaika
Matkakertomukset, jamaikalainen kulttuuri
Travel stories, Jamaican culture
Julkisilla MoBay-Port Antonio
Kirjoitti: ()
Päiväys:

Morjensta!
Lennot olivat MoBayhin Condorilla ja sieltä puikkelehdin julkisilla mennen tullen Long Bayhin, Portlandiin, elikkäs MoBay - Port Antonio meni hyvin sutjakasti molempiin suuntiin, mennessä tosin piti ensin mennä kentältä Montego Bayhin ja ottaa sieltä eka taksi Ochiin. Hintaa tuli noin 1400 jam suuntaansa (mennessä hieman enemmän, muistaakseni 200 oli se kaupunkilenkki, reilusti alle 2000 jam anyway.
Matka meni sutjakasti (mulla oli rinkka ja pikkureppu), kuskit huolehti joka kerta seuraavaan kyytiin tai neuvoivat mistä seuraava taksi lähtee,,,
Verrattuna 200 USD mitä pyydetään, hinta oli ihan mitätön ja minua kun ei pahemmin haittaa vaikka joutuu välillä istumaan vähän ahtaammin, mulle kyllä passas ja rahaa ja kyytin järkkäysen vaiva säästyi...alle 5 tuntia kesti matka,,ei tuntunut kyllä yhtään raskaalle,,Jotta tämmöistä tiedotusta saarelle pikku budjetilla matkaaville,,,Supe

Re: Julkisilla MoBay-Port Antonio
Kirjoitti: ()
Päiväys:

tää on hyvä tieto, kiitti supe! meillä oli samaiset lennot ja mobay-portland liikkuminen, mut meillä oli kaverikyyti. pelkät bensatkin tosin maksoi paljon enemmän kuin nuo julkiset yhteensä.

12 000 JMD eli noin 80€ ois tuttu taksikuski veloittanut yksityiskyydistä / per suunta.

[www.facebook.com]
[bujutrial.blogspot.com]
[dancehall-dance.blogspot.com]
[youtube.com]

This forum powered by Phorum.