No, mun eivarsinaisesti ollut tarkoitus avata tästä mitään 'suurta homokeskustelua', olipa vaan sen verran mielenkiintoinen uutinen, että ajattelin aiheen linkittää tännekin. Sori jos rupes ahdistamaan. Oon mä muistaakseni jossain jotain sanonut muustakin kuin tästä aiheesta... Ja totta, onhan näitä meilläkin, esim. se taannoin sattunut tapaus, missä ihan Koto-Suomessa hakattin kaveri hengiltä ihmisten silmien alla. Mutta kun tuon on varmaan kaikki osannut lukea iltapäivälehdistäkin, niin ei tullut tänne postattua. Ja vähemmän se liittyy reggaeenkaan, jostain syystä tänne tulee postattua enemmän edes jotenkin regeeseen liittyvää...
"Rootzilla: Väkivalta on väkivaltaa mutta homous on myös laissa kiellettyä jamaikalla, mikä sä siis oot moralisoimaan ketään ? Onko sulla kenties ylivertainen moraalinen ja oikeudellinen katsomus jotta voit sanoa että jamaikan lait ovat vääriä ?"
Apartheid oli myöskin ihan lainvoimainen järjestelmä. Silti monet 'ylivertaisen moraalin' omaavat henkilöt niin länsimaissa kuin kolmansissakin maissa uskalsivat sanoa, että heidän mielestään kyseiset lait ovat vääriä. Ei meidän varmaan kannata jatkaa tästä aiheesta ainakaan tällä areenalla, tulee vaan lisää ristiinymmärtämistä, ja me varmaan molemmat tiedetään, mitä mieltä toinen aiheesta on? Räknätään mielummin joskus kasvokkain, silloin on helpompaa estää kärpäsiä kasvamasta härkäsiksi.
One Love,
Rootz